KPI Dashboard

080109

Hari ini bertambah setahun lagi usia saya. Syukur dengan nikmat yang telah dikurnia Allah. Semoga dikurniakan kesihatan untuk terus memperhambakan diri dalam memohon keredhaanNYA. Amin

Namun itu juga memberi petanda jelas menghampiri setahun lagi kepada kematian!... Allah Yang Maha Mengetahui dan Maha Pengatur akan perjalanan hidup hambaNYA.

Seingat saya, sejak bermain-main di laman blog sendiri entri saya selalunya pedek. Ringkas. (sehingga ada yang minta ianya dipanjangkan...). Sebenarnya matlamat entri saya lebih kepada merangsang minda, bukannya memberikan jawapan. Entah bagaimana, tanpa saya sedari kisah hari ini 50 tahun lalu... saya agak teruja! Banyak rasanya ingin diluahkan... tetapi takut nanti over pula.

Terbaru satu lagi laman ilmu dan pengalaman hidup saya sediakan di livejournal ONEminute.COACHING . Bertujuan memberi sedikit pesanan ringkas tentang pembangunan minda dalam bentuk coaching. Sudi-sudikan ke sana.

kemaskini...malamnya, selepas Maghrib

Bersama semua anak cucu, tanda kesyukuran.
Terima kasih juga semua rakan bloggers
yang mengiringi doa melalui SMS...

[uncleJ: order JM ke rumah sahaja...
saya sudah linkkan JM Bariani, untuk kemudahan ]