tidak selesai?

Pak Lah akhirnya akur kepada desakan 360 darjah?

Rentetan peristiwa sejak 8 Mac 2008 akhirnya tiba di kemuncaknya pada 8 Oktober... enam bulan yang mungkin mencatatkan sejarah kepimpinan Negara yang tersendiri!

Ikuti catatan BERNAMA di SINI

Pastinya ia menjadi berita besar (media arus perdana, juga yang belum diperdanakan) hari ini - tetapi apakah ia sesuatu yang tidak memeranjatkan?

Apa yang pasti, dalam kita membina minda (politik) sihat, ikutilah reaksi pihak-pihak 'kawan dan lawan'... DI SINI , KE SINI dan DI SANA pula... [Nota: ini hanyalah dari sumbernya berNAMA]

Bacaan minda: Bacalah juga apa yang tidak tertulis di akhbar-akhbar lain dan yang tidak tersiar di stesen-stesen TV tempatan... untuk tempoh enam bulan 'tempoh edah' yang mendatang.

CERIA... Abdullah Ahmad Badawi sempat berseloroh meminta para jurugambar merakam gambarnya bersama Najib Tun Razak (gambar kiri) sebelum sidang akhbar di Ibu Pejabat Barisan Nasional di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Kuala Lumpur, semalam. Beliau kemudian bersalam dengan Najib yang bakal menggantikannya Sumber: Utusan Online

Tetarik dengan entri A Kadir Jasin

Nota

1. Bacalah juga dua senario berbedza tetapi sama tujuannya (lihat gambar di atas): Jika mantan PM Tun M diiringi tangisan (ketika pengumuman) dan ungkapan 'perjuangan belum selesai' disajakkan; apakah kali ini akan timbul ungkapan 'perjuangan tidak selesai' kerana masih 'mencari-cari' As Shafie, Al Ghazali... dan akan bertambah kalutkah lagi perjuangan umat Melayu?

2. Jika umat Melayu tidak berpaksikan kepada agamanya dalam berpolitik, tunggulah padah yang akan menanti! Itu janji Allah... Bersama-samalah kita memohon agar Negara ini diselamatkan dari malapetaka dan kegawatan politik yang tiada hujungnya! Amin.